Nowoczesne firmy promują się na wiele sposobów. Specjaliści z dziedziny marketingu nie ustają w poszukiwaniu coraz nowocześniejszych i coraz bardziej efektywnych form reklamy. Era mobilna, która nastała wraz z popularyzacją smartfonów, otworzyła przed przedsiębiorcami niezwykle szerokie możliwości w kwestii promocji, jednak w wielu przypadkach nie ma potrzeby wyważania drzwi, które zostały otwarte dawno temu. Stara, dobra reklama wizualna wciąż ma się świetnie, a w nowoczesnym wydaniu przekłada się na spektakularne efekty marketingowe. Jednym z kluczowych elementów strategii opartej o promocję wizualną są kasetony reklamowe – nowoczesne systemy, których nie sposób przeoczyć.

Reklama wizualna przeszła długą ewolucję, która trwa nadal i ani myśli zwalniać. Kluczowe założenia tej formy promocji pozostają jednak niezmienne. Jako reklama wykorzystująca obraz, służy powiązaniu produktu, usługi lub marki z określonymi wartościami. Dzięki temu poprawia świadomość brandu u klienta, co w konsekwencji ma prowadzić do rzeczywistego zakupu. Taki rezultat można osiągnąć na wiele sposobów, jednak licząc na możliwie najlepsze efekty, warto postawić na nowoczesne systemy reklamowe, które w skupianiu uwagi nie mają sobie równych.

Czym są kasetony reklamowe?

Przykładem takich systemów są kasetony reklamowe. Pod tą nazwą kryją się podświetlane nośniki reklamowo-informacyjne, przeznaczone do stosowania w pomieszczeniach i na zewnątrz. Mogą mieć formę kwadratu lub prostokąta, choć nie można nie wspomnieć, że nowoczesne kasetony przybierają także bardziej fantazyjne i skomplikowane kształty. Jako nośnik treści, mogą zawierać informację graficzną, tekstową lub graficzno-tekstową. W skrócie, można umieścić na nich właściwie dowolną treść. Ta właściwość sprawia, że świetnie nadają się do realizacji dowolnych działań marketingowych, ale sprawdzają się także jako element wystroju – ozdoba punktu handlowego lub usługowego, ułatwiająca wizualną identyfikację marki. 

Jak wykorzystać kasetony reklamowe do promocji firmy?

Biorąc pod uwagę fakt, że kasetony reklamowe występują w wielu odmianach (wiszące, wolno stojące i podwieszane), należy uznać, że ich praktyczne zastosowanie w działaniach reklamowych jest ogromne. Te praktyczne systemy mogą promować firmę przed jej siedzibą i w samej siedzibie. Mogą reklamować nowy produkt, usługę lub promocję handlową. Z ich pomocą można łatwo informować klientów o zbliżających się wydarzeniach, np. o wyprzedażach. Jest to o tyle łatwe, że wysokiej klasy kasetony umożliwiają łatwą i szybką wymianę zawartości graficznej/tekstowej. Jeden element może być zatem wykorzystany w wielu akcjach marketingowych.

Warto pamiętać, że kasetony nie służą wyłącznie do realizacji działań reklamowych w obrębie siedziby firmy, ale także poza nią. Jako systemy mobilne, świetnie nadają się do wykorzystania na targach i eventach, a także na festynach, koncertach, zawodach sportowych i innych wydarzeniach na świeżym powietrzu. Sprawdzą się nawet w miejscach, w których brakuje dostępu do sieci elektrycznej (nowoczesne kasetony wyposażone w oszczędne diody LED mogą być zasilane bateriami). Stoisko firmowe wyposażone w atrakcyjną, nowoczesną reklamę świetlną z całą pewnością wyróżni się na tle konkurencji i skutecznie przyciągnie uwagę potencjalnych klientów. 

Rate this post