Nie ma chyba nikogo, z wyjątkiem wegan i wegetarian, kto nie szaleje na widok pachnącego, chrupiącego panierowanego kurczaka. Ta smażona potrawa w złocistym kolorze jest niezwykle popularna w każdej grupie wiekowej. Skąd dorwać produkty dla gastronomii i czy samemu można założyć biznes w gastronomii, bez większego angażu?

Skąd dorwać produkty dla gastronomii i czy samemu można założyć biznes w gastronomii, bez większego angażu?

Magia panierowanego kurczaka

Panierowany kurczak, pieczony na piękny złoty kolor, to niezwykłe danie. Pomimo zwyczajnych składników odpowiednia mieszanka przypraw i marynat sprawia, że otrzymujemy wyjątkowe danie, soczyste i delikatne w środku, a złote i chrupiące na zewnątrz.
Tak przygotowany kurczak już samym swoim wyglądem może wzbudza apetyt, a w połączeniu z pięknym aromatem przypraw powoduje, że nie ma praktycznie osoby, któremu nie pociekłaby ślinka na jego widok.

Co więcej, to jakże proste w swojej naturze danie może stanowić doskonałą bazę dla całej gamy potraw. Kurczaka możemy podawać jako typowe danie obiadowe. Niemniej jednak sprawdzi się równie dobrze jako składnik kanapek, sałatek, tortilli czy kubełków. Wszystko to powoduje, że pieczonego kurczaka możemy z powodzeniem spotkać zarówno na domowym stole, jak i w barach szybkiej obsługi, czy nawet prestiżowych restauracjach.

Kurczak pomysłem na rozwój

Jak jednak kurczak ma stać się szansą na nasz rozwój? Bardzo prosto. Wystarczy założyć restaurację i zacząć go sprzedawać. Można by rzecz, że łatwiej powiedzieć niż zrobić, ale nie w tym przypadku. Korzystając z franczyza gastronomia, może sami założyć własny lokal oferujący świetnie przyprawionego, panierowanego kurczaka.

Gdzie jest haczyk? Nie ma takowego. Ty zarabiasz na sprzedaży swoich produktów, oni na sprzedaży panierki. Im więcej kurczaka sprzedaż, tym więcej panierki zużyjesz, czyli więcej jej zamówisz. Mamy więc do czynienia z typową sytuacją Win-Win.

Jeśli jednak masz alergię na samo słowo franczyza, firmy umożliwiają także klasyczną formę współpracy, w której działasz pod własną marką. Wspierają Cię pod względem szkoleń, zdjęć produktów i wielu innych aspektów działalności. Możesz też współpracować beż żadnej umowy. Po prostu kupujesz produkty.