Skoki adrenaliny, ekstremalne wyzwania i sztuka wytrwałości, która niejednokrotnie sięgnęła ludzkich granic. Z tym mierzą się zawodnicy pretendujący do tytułu Wojownika Ninja! Brytyjczycy wiodący na co dzień normalne życie postanowili zmierzyć się… z własnymi ograniczeniami

i stanąć do sportowej rywalizacji. Połączyło ich jedno – marzenie, aby przezwyciężyć własne słabości i wygrać w zawodach. Komu uda się dotrwać do finału? Ilu uczestników pokona wszystkie przeszkody? Przez kolejne konkurencje przeprowadzi nas niesamowity duet – nie szczędzący

w komentatorskich porównaniach – mistrz sportowych metafor, Tomasz Zimoch oraz radiowy showman, Krzysztof Jankowski „Jankes”. Premiera programu NINJA WARRIOR już 12 listopada, o godzinie 11:00 na Discovery Channel.

– To program dla…każdego odważnego. – komentuje Tomasz Zimoch – Sukces odnoszą jednak szybcy, sprawni, silni. Konkurencje są bardzo wymagające, ale „współcześni piraci” sobie poradzą. Tutaj zaskakuje pomysłowość organizatorów. Tor na którym startują zawodnicy, jest niczym pole minowe, dlatego trudno wskazać najtrudniejszą przeszkodę, dla mnie każda jest taka.

– Ninja Warrior to spektakularna walka o tytuł Wojownika Ninja, która wprawia w stan głębokiej ekstazy zarówno zawodnika jak i widza. Przeszkody, które na drodze do celu trzeba pokonać, z pewnością nie są spacerkiem po parku. Ludzie, którzy cierpią na niedobór adrenaliny wreszcie mają swoje miejsce na wyżycie się i to na naszych oczach. Jestem pod wrażeniem tych, którym wisząc udaje się pokonać powyginany rurociąg i to przy pomocy dwóch obręczy. To tak jakby na wisząco pokonać cały autobus pełny pasażerów trzymając się poręczy i jeszcze w trakcie pokazać kontrolerowi skasowany bilet. To trzeba zobaczyć! – zachęca „Jankes”.

NINJA WARRIOR to program dla ludzi o mocnych nerwach, którzy lubią wysoki poziom  adrenaliny. W całej serii programu poznamy 750-ciu zawodników, na co dzień prowadzący zwyczajne życie m.in. jako: budowlańcy, kulturyści, policjanci, hydraulicy, czy programiści. Jednak pragnąc czegoś więcej, stanęli do rywalizacji, w której zmierzą się z konkurencjami sprawnościowymi.

Przed nimi pięć rund, w których będą walczyć o wejście do półfinału. W eliminacjach z każdego odcinka awansuje najlepsza 10-tka. W każdym odcinku programu widzowie zobaczą inne przeszkody. Do pokonania śmiałkowie mają m.in.: pięć pochylni, które muszą przeskoczyć w taki sposób aby nie wpaść do wody. Kolejna trudność to „tańczące kamienie”. W tym teście równowagi i odwagi nie wolno używać rąk. Dalej nie będzie łatwiej – „skok wiary” na siatkę, a po nim seria zasłon i ostatnia przeszkoda – wklęsła ściana o wysokości piętrowego autobusu. Celem jest dotarcie do dzwonka znajdującego się na szczycie ściany, którego wciśnięcie pozwala przejść do półfinału. Tutaj poprzeczka jest wyższa. Wyzwaniem dla zawodników będzie wdrapanie się na wysoki komin. Komu uda się dotrwać do finału, a zarazem do najtrudniejszego zadania, czyli wspinaczki na imponującą wieżę – Górę Midoriyama? Jedno jest pewne, przetrwają jedynie najszybsi i najwytrwalsi.

W programie Ninja Warrior siła, spryt i szybkość mają ogromne znaczenie. Komu uda się dotrzeć do finału? Kto wykaże się największą siłą

i sprawnością? W tej rywalizacji nie ma miejsca dla słabych. Premiera programu już 12 listopada, o godzinie 11:00 na Discovery Channel.

O Discovery Communications

Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) zaspokaja ciekawość i angażuje konsumentów na całym świecie poprzez portfolio najwyższej jakości kanałów dokumentalnych, sportowych oraz dziecięcych. Za pośrednictwem telewizji płatnej i platform niekodowanych Discovery dociera do ponad 3 mld widzów ogółem w ponad 220 państwach i terytoriach. Portfolio nadawcy obejmuje międzynarodowe marki telewizyjne, m.in. Discovery Channel, TLC, ID, Animal Planet, Discovery Science i Turbo/Velocity, jak również amerykański kanał OWN: Oprah Winfrey Network, a także Discovery Kids w Ameryce Łacińskiej oraz Eurosport, wiodącą platformę sportową w Europie, transmitującą wydarzenia atrakcyjne dla lokalnego odbiorcy. Discovery dociera do  swoich widzów za pośrednictwem wielu ekranów, z wykorzystaniem materiałów stworzonych z myślą o kanałach cyfrowych (Discovery VR, Seeker oraz SourceFed Studios), jak również rozwiązań OTT i na żądanie (TV Everywhere) – oferując takie produkty, jak Eurosport Player, Dplay, Discovery K!ds Play i Discovery GO. W regionie CEEMEA (Europa Środkowa i Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka), Discovery za pośrednictwem 19 kanałów dociera do 619 milionów widzów ogółem w 109 krajach i terytoriach, emitując programy tłumaczone na 21 języków. Więcej informacji na stronie: www.discoverycommunications.com.